Tuesday 15 May 2007

Moving Like a Train ....Matthew Herbert...



Metju Herberta sam prvi put cuo 2001. Sjecam se da je Mike stalno pustao Herberta. Tad sam se prvi put cuo sa S. na phone. Montreal mi se toliko svidio da sam odlucio da cu tu da zivim. Kako i ne bi'?
Bio je August. Dvije ulice od stana u kome sam bio tu sedmicu...Odrzavao se "Medjunarodni Festival Filma." U programu "World Greats" igrao je Amelie.



Na repertoaru je bio i film proslavljenog "srpskog" rezhisera Emira-Nemanje Kusturice.
Film inache prikazuje puteshestvija banda zvanog "No Smoking Orhcestra". Za mene postoji samo jedno pushenje, ono drugo.
Amelie je jedan od najboljih filmova u ovoj deceniji. Objektivno govorechi bolji od "Nichije Zemlje" koja je dobila Oscara. Medjutim, ne bih se zhalio jer je to bio jedan od rijetkih trenutaka kad se o Bosni i Hercegovini u svijetu govorilo u pozitivnom kontekstu.
Metju Herbert je frikin dzinijaz.
 

©2009 INSTANTKARMA | by TNB | Distributed by The World's Hardest Game