Tuesday 28 October 2008

dr feelgood...punk prije punka...


prije sex pistolsa, shama, clasha i buzzcocksa...bili su wilco johnson, lee brillaux big figure i lik na basu kojem nikad nisam mogao zapamtiti ime...sjecam se kad su 80 i neke prvi puta dobrijali u beograd gdje sam sluzhio dzejenej, da sam htio da pobjegnem sa strazhe da gledam majstore...ipak imajuchi u obziru da mi se jebena kasarna nalazila negdje na avali u po neke jebene shume nije bilo shanse da to izvedem...a ni raja s kojom sam bio zajedno nisu bili nesto zagrijani...jebi ga ko je tad slusho neki dr feelgood? enivejz...sad mi naumpade da smo u gimnaziji morali nositi neke plave kecelje kako smo mi to zvali...neke bluze u biti uniforme...hm...iz uniforme u uniformu...prvo sto sam uradio kad mi je mati sashila tu moju kecelju je bilo da bijelom bojom, a sjecam se i marke zvala se "juboflor" hahaha, napishem na ledjima dr feelgood...jebi ga...rebel without a pause...

bejbi dzejn, vat a ful ajv bin, coz aj let ju gou...


roxette...


i malo mejdzor slajd gitare od rahmetli lee brillauxa....back in the night

No comments:

Post a Comment

 

©2009 INSTANTKARMA | by TNB | Distributed by The World's Hardest Game