Thursday 4 December 2008

...hendrix and stones together...praise the lord...


...potaknut jednim postom na ovom blogu: http://nedjeljnikomentar.blogger.ba/ koji me podsjeti na hendrixa, odluchih da malo prokrstarim yuturbetom u potrazi za mozda nekim interesantnim videom hendrixa...yuturbe je stvarno nesto fenomenalno i nikad se ne zna na sa chovjek mozhe naletit'...zhivi nastupi hendrixa snimljeni na video su rijetki i ponadao sam se da cu mozda vidjeti nesto drugo osim vudstoka koji sam kao i svako drugi ko je slusao muziku iz tog doba vec vidio vjerovatno bezbroj puta...i tako...baaaaaam.!!!!!!!!! naletih na ovaj footage hendrixa i stonesa i to prije nastupa u madison square gardenu koji su stonesi imali kada je snimljen "get your ya-ya s out" album...odlican zhivi album iako za mene "love you live" je vrh ali to je stvar ukusa...

ovaj snimak je bar za mene kao sto reche neki lik u komentarima kao da gledash michelangela i leonarda kako cugaju vino i sprejaju graffite iz zajebancije...
komad istorije...nekim chudom spashen...traka sa zvukom je izgleda izgubljena ili ukradna tako da ovaj footage nikad nije ushao u film "gimme shelter" koji su stonesi snimili na ovoj turneji...stvar koja ide u pozadini zove se "my little one" koju su hendrix i brian jones snimili zajedno dok je brian josh bio zhiv...a kazhu da ju je moguche nachi samo na nekom raritetu bootlegu koji je izdao sotheby's poznata aukcionerska kucha iz londona...sviraju jones na sitru, hendrix, dave mason na basu i naravno mitch mitchell na bubnjevima...kazhu da je mitch bio jedini covjek koji se zbilja razumio s hendrixom i da niko drugi nije mogao da ga prati kao mitch... interesantno je gledati odnose i interakciju izmedju hendrixa i stonesa...dzeger ocigledno nije mogao da nametne svoj ego u ovoj situaciji i djeluje totalno nervozno...kazhu da ga hendrix nije bash gotivio jer je istjerao briana iz stonesa a brian i hendrix su bili teshka raja...vjerovatno zato u podlozi i ide ova stvar s brianom...
zamimljivo je da se keith nije usudio ni da pokusha da svira pred hendrixom...hendrix mu dodaje gitaru koja je zbilja kul i keith je koristi da na nju stavi pivu....hahaha....dobri stari keith...ne moze mu se zamjeriti...ipak, mick taylor koji je zamijenio jonesa pri kraju pocinje da se zeza s jimijem i steta je sto je zvuk izgubljen...jedini dio u kojem se cuje originalni zvuk je onaj kad jimi i keith prichaju i jimi ga pita da li je vidio lindu...heheh...linda je bila keithova riba a pomogla je hendrixu kad je dosao u englesku i kazhu cak da mu je dala jednog fendera koji je bio keithov...iako mi je keith drag lik drago mi je da mu je hendrix skino ribu da vidi kako je...kit je poznat po istom s trebama drugih muzicara...konacno je dolijao...i tako...neprocjenjiv komadich videa bar za mene...nadam se da se neda, bajo i macan neche ljutiti sto sam ovo ubacio do njih...

No comments:

Post a Comment

 

©2009 INSTANTKARMA | by TNB | Distributed by The World's Hardest Game